Ons team

Hallo, wij zijn De Leerboom


De Leerboom helpt leerkrachten, ouders en kinderen als het even niet lijkt te lukken voor het kind om het tempo in de klas bij te houden. Wij helpen om ‘eruit te halen wat erin zit’, zonder te overvragen, maar door te stimuleren en te motiveren. Maak kennis met ons team!

Hallo, wij zijn De Leerboom

De Leerboom helpt leerkrachten, ouders en kinderen als het even niet lijkt te lukken voor het kind om het tempo in de klas bij te houden. Wij helpen om ‘eruit te halen wat erin zit’, zonder te overvragen, maar door te stimuleren en te motiveren. Maak kennis met ons team!

Johanette Beereboom

Oprichter/eigenaar De Leerboom, begeleider visuele leerstijl, remedial teacher

Ellen Vis

Remedial teacher PO, specialisme rekenen, bijlesdocent PO

Annamarieke Dalmulder

Remedial teacher PO, begeleider visuele leerstijl, trainster studievaardigheden, bijlesdocent PO

youna-mulock-houwer

Willem van Beeren

Schaduwcoach, bijlesdocent PO, onderwijsassistent PO

Mercia Bernhard

Docent huiswerkbegeleiding, bijlesdocent PO/VO

Christiaan Koningen

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Sevda Bas

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, NT2 docent, interne begeleider

Hedi Oppers

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, begeleider visuele leerstijl / Kernvisie methode, interne begeleider

Suzanne van Kessel

Remedial teacher PO, onderwijsassistente, bijlesdocent PO

Martine Zevenhijzen

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, begeleider visuele leerstijl / Kernvisie methode

Eliza Sedigh Azadi

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Simon Karlas

Remedial teacher PO, interne begeleider

Wiebe Glimmerveen

Lid Raad van Advies

netal-beijert

Thomas Mulder

Bijlesdocent VO (online)

Aniek Schrijver

Remedial teacher PO, NT2 docent, interne begeleider

Jessica Mulder

Remedial teacher PO

Albertine Gaston

Remedial teacher PO, Schaduwcoach

Milou Muilerman

Remedial teacher, onderwijsassistente PO, bijlesdocent PO/VO

Eline Krul

Remedial teacher PO, begeleider visuele leerstijl / Kernvisie methode, interne begeleider

ece-erdat

Anouar Aghmir

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Bastienne van Bockel

Kindercoach, NT2 docent

Carlin ’s Gravenmade

Schaduwcoach, Remedial teacher

Tim Zwerver

Schaduwcoach, onderwijsassistent, bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Jacoline Staver

Begeleider/coach
executieve functies, coördinator huiswerkbegeleiding, coach studiekeuze

Dorien Hille

Remedial teacher, schaduwcoach

Florine Veltman

Florine Veltman

Docent huiswerkbegeleiding, bijlesdocent PO/VO

Rachel Bottse

Remedial teacher PO, docent burgerschapsvorming

liza-baardman

Diya Pande

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Jaimy van Voorn

Onderwijsassistent, bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

marijn-kuthe

Nètâl Beijert

Remedial teacher PO

Vivien Egan

Bijlesdocent PO/VO, docent huiswerkbegeleiding

Ervaringen

Wij zijn blij dat onze negenjarige zoon met Hedi aan spelling heeft mogen samenwerken. Dit was eens per maand, voor een periode van vier maanden. Direct na schooltijd, een uurtje op school, samen aan de slag met Hedi, met één van ons als ouders erbij. Onze zoon leerde woorden als woordbeeld opslaan, niet alleen als STAAL-categorie.

Natuurlijk was het even wennen in het begin en had hij geen zin om thuis verder met ons te oefenen. Maar: alle inspanning werd beloond, op school gingen de dictees nu wél goed, kwamen de voldoendes binnen én maakte hij een mooie groei: Met spelling zit hij nu op het niveau waar hij hoort te zijn!

- Een ouder

For my son Felix is De Leerboom the best Schaduwklas he could go to. Within a very short amount of time, he started to develop interest in numbers and letters including to write his first words. The clear structure and attention Johanette and her team provide for the individual children is amazing and a corner stone that helped Felix to make the next step to the Waterink Zuid school.

- Mother of Felix

Wij zijn heel blij dat onze dochter met Martine als Remedial Teacher heeft mogen samenwerken. Ze ging er nooit met tegenzin naartoe; integendeel. Ze voelde zich heel fijn bij Martine! De schoolresultaten zijn aanzienlijk verbeterd, te zien aan de Cito scores! Ook voelde ze zich een stuk zelfverzekerder met betrekking tot haar dyslexie en dat was zo leuk om te zien! Dus veel dank hiervoor en natuurlijk veel dank aan Martine!

- Een ouder
Achtergrond footer

Heb je vragen?

Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.