Ons team

Hallo, wij zijn De Leerboom


De Leerboom helpt leerkrachten, ouders en kinderen als het even niet lijkt te lukken voor het kind om het tempo in de klas bij te houden. Wij helpen om ‘eruit te halen wat erin zit’, zonder te overvragen, maar door te stimuleren en te motiveren. Maak kennis met ons team!

Hallo, wij zijn De Leerboom

De Leerboom helpt leerkrachten, ouders en kinderen als het even niet lijkt te lukken voor het kind om het tempo in de klas bij te houden. Wij helpen om ‘eruit te halen wat erin zit’, zonder te overvragen, maar door te stimuleren en te motiveren. Maak kennis met ons team!

Johanette Beereboom

Oprichter/eigenaar De Leerboom, begeleider visuele leerstijl, remedial teacher

Ellen Vis

Remedial teacher PO, specialisme rekenen, bijlesdocent PO

Annamarieke Dalmulder

Remedial teacher PO, begeleider visuele leerstijl, trainster studievaardigheden, bijlesdocent PO

Stella van Bossum

Bijlesdocent PO/VO

Mercia Bernhard

Docent huiswerkbegeleiding, bijlesdocent PO/VO

Christiaan Koningen

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Sevda Bas

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, NT2 docent

Hedi Oppers

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, begeleider visuele leerstijl / Kernvisie methode, werkzaam in Amsterdam en Utrecht

Atilla Akdogan

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Martine Zevenhijzen

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, begeleider visuele leerstijl / Kernvisie methode

Eliza Sedigh Azadi

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Simon Karlas

Remedial teacher PO

Wiebe Glimmerveen

Lid Raad van Advies

Annemarie Kragt

Remedial teacher PO

Aniek Schrijver

Remedial teacher PO, NT2 docent

Jessica Mulder

Remedial teacher PO

Albertine Gaston

Remedial teacher PO, Schaduwcoach

Milou Muilerman

Remedial teacher, onderwijsassistente PO, bijlesdocent PO/VO

Eline Krul

Remedial teacher PO, begeleider visuele leerstijl / Kernvisie methode, werkzaam in Amsterdam en Utrecht

Arnolda Watson

Remedial teacher, onderwijsassistente PO, bijlesdocent PO

Bastienne van Bockel

Kindercoach, NT2 docent

Carlin ’s Gravenmade

Schaduwcoach, Remedial teacher

Tim Zwerver

Schaduwcoach, onderwijsassistent, bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Jacoline Staver

Begeleider/coach
executieve functies, coördinator huiswerkbegeleiding, coach studiekeuze

Dorien Hille

Remedial teacher, schaduwcoach

Laurine Jansen

Remedial teacher PO, bijlesdocent

Rachel Bottse

Remedial teacher PO, docent burgerschapsvorming

liza-baardman

Diya Pande

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Jaimy van Voorn

Onderwijsassistent, bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

marijn-kuthe

Juliette Bos

Bijlesdocent PO/VO

Vivien Egan

Bijlesdocent PO/VO, docent huiswerkbegeleiding

youna-mulock-houwer

Willem van Beeren

Schaduwcoach, bijlesdocent PO, onderwijsassistent PO

Suzanne van Kessel

Remedial teacher PO, onderwijsassistente, bijlesdocent PO

ece-erdat

Ece Erdat

Remedial teacher PO, Schaduwcoach

netal-beijert

Nètâl Beijert

Remedial teacher PO

ece-erdat

Anouar Aghmir

Bijlesdocent PO/VO, huiswerkbegeleider

Florine Veltman

Florine Veltman

Docent huiswerkbegeleiding, bijlesdocent PO/VO

netal-beijert

Thomas Mulder

Bijlesdocent VO (online)

Ervaringen

Wij zijn heel blij dat onze dochter met Martine als Remedial Teacher heeft mogen samenwerken. Ze ging er nooit met tegenzin naartoe; integendeel. Ze voelde zich heel fijn bij Martine! De schoolresultaten zijn aanzienlijk verbeterd, te zien aan de Cito scores! Ook voelde ze zich een stuk zelfverzekerder met betrekking tot haar dyslexie en dat was zo leuk om te zien! Dus veel dank hiervoor en natuurlijk veel dank aan Martine!

- Een ouder

Onze creatieve, sociale, slimme dochter liep vast op school en sloot zich langzamerhand af. Eind groep 7 volgde een diffuus schooladvies waarin zowel de docent als wij haar niet herkenden. Bijles dachten we, tot Johanette met haar in gesprek ging en concludeerde dat onze dochter een andere, meer visuele leerstijl heeft. Het mooie, persoonlijke profiel dat ze daarbij schetste was zo herkenbaar. 4-5 maanden begeleiding volgens de Kernvisie-methode en wekelijkse bijles hebben ertoe geleid dat ze het leuk vindt om te leren. Ze is weer open, energiek en vol zelfvertrouwen en heeft zin in de middelbare school. Met een eenduidig, overtuigend en hoger schooladvies op zak dat inmiddels alleen maar een bonus is.
We zijn Johanette heel dankbaar voor haar inzichten en inzet.

- Brugpieper in de dop

De Leerboom – Johanette, heeft alle drie mijn kinderen met dyslexie ontzettende geholpen. De kernvisie methode is een manier van leren die enorm aanslaat. Het heeft ervoor gezorgd dat ze weer zelfvertrouwen hebben en zich goed voelen in de klas. Dat dit zo goed werkt is niet alleen door de methode maar zeker ook door de geweldige begeleiding van Johanette. DANK

- Moeder van 3 kids

Heb je vragen?

Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.