Ons team

Hallo, wij zijn De Leerboom


De Leerboom helpt leerkrachten, ouders en kinderen als het even niet lijkt te lukken voor het kind om het tempo in de klas bij te houden. Wij helpen om ‘eruit te halen wat erin zit’, zonder te overvragen, maar door te stimuleren en te motiveren. Maak kennis met ons team!

Hallo, wij zijn De Leerboom

De Leerboom helpt leerkrachten, ouders en kinderen als het even niet lijkt te lukken voor het kind om het tempo in de klas bij te houden. Wij helpen om ‘eruit te halen wat erin zit’, zonder te overvragen, maar door te stimuleren en te motiveren. Maak kennis met ons team!

Johanette Beereboom

Eigenaresse van De Leerboom, Kernvisie methode begeleider, trainster studievaardigheden, Remedial teacher PO en bijlesdocent PO

Ellen Vis

Remedial teacher PO, specialisme rekenen, bijlesdocent PO

Annamarieke Dalmulder

Remedial teacher PO, Kernvisie methode begeleider, trainster studievaardigheden, bijlesdocent PO

Ella Waterman

Remedial teacher PO, Kernvisie methode begeleider, werkzaam in Amsterdam en Utrecht

Mercia Bernhard

Docent huiswerkbegeleiding, bijlesdocent PO/VO

Aicha van der Ree

Bijlesdocent PO/VO, Docent huiswerkbegeleiding

Sevda Bas

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, NT2 docent

Hedi Oppers

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, Kernvisie methode begeleider

Jeroen Ratnasingam

Bijlesdocent PO/VO, Docent huiswerkbegeleiding

Martine Zevenhijzen

Remedial teacher PO, bijlesdocent PO, Kernvisie methode begeleider

Isabel Teunissen

Bijlesdocent PO/VO, docent huiswerkbegeleiding

Simon Karlas

Remedial teacher PO

Wiebe Glimmerveen

Lid Raad van Advies

Annemarie Kragt

Remedial teacher PO

Aniek Schrijver

Remedial teacher PO, NT2 docent

Jessica Mulder

Remedial teacher PO

Albertine Gaston

Remedial teacher PO, Schaduwcoach

Milou Muilerman

Remedial teacher, onderwijsassistente PO, bijlesdocent PO/VO

Eline Krul

Remedial teacher PO, Kernvisie methode begeleider, werkzaam in Amsterdam en Utrecht

Arnolda Watson

Remedial teacher, onderwijsassistente PO, bijlesdocent PO

Bastienne van Bockel

NT2 docent

Maud Fleerkamp

Remedial teacher PO, onderwijsassistente, docent huiswerkbegeleiding

Ellis Oortwijn

Docent huiswerkbegeleiding, bijlesdocent PO/VO

Jacoline Staver

Docent studievaardigheden/
executieve functies

Nouaima Akriaa

Onderwijsassistente, bijlesdocent PO/VO

Laurine Jansen

Remedial teacher PO, bijlesdocent

Rachel Bottse

Remedial teacher PO, docent burgerschapsvorming

liza-baardman

Liza Baardman

Bijlesdocent PO/VO, docent huiswerkbegeleiding

Maud van Galen

Onderwijsassistente, bijlesdocent PO

marijn-kuthe

Marijn Küthe

Kernvisie methode begeleider, kindercoach, onderwijsassistent PO

Vivien Egan

Bijlesdocent PO/VO, docent huiswerkbegeleiding

youna-mulock-houwer

Youna Mulock Houwer

Onderwijsassistent PO, bijlesdocent PO/VO

Suzanne van Kessel

Remedial teacher PO, onderwijsassistente, bijlesdocent PO

ece-erdat

Ece Erdat

Remedial teacher PO, Schaduwcoach

netal-beijert

Nètâl Beijert

Remedial teacher PO

Sten Mulder

bijlesdocent Spaans

netal-beijert

Willem van Beeren

Schaduwcoach, bijlesdocent PO, onderwijsassistent PO

Ervaringen

Onze creatieve, sociale, slimme dochter liep vast op school en sloot zich langzamerhand af. Eind groep 7 volgde een diffuus schooladvies waarin zowel de docent als wij haar niet herkenden. Bijles dachten we, tot Johanette met haar in gesprek ging en concludeerde dat onze dochter een andere, meer visuele leerstijl heeft. Het mooie, persoonlijke profiel dat ze daarbij schetste was zo herkenbaar. 4-5 maanden begeleiding volgens de Kernvisie-methode en wekelijkse bijles hebben ertoe geleid dat ze het leuk vindt om te leren. Ze is weer open, energiek en vol zelfvertrouwen en heeft zin in de middelbare school. Met een eenduidig, overtuigend en hoger schooladvies op zak dat inmiddels alleen maar een bonus is.
We zijn Johanette heel dankbaar voor haar inzichten en inzet.

- Brugpieper in de dop

De Leerboom – Johanette, heeft alle drie mijn kinderen met dyslexie ontzettende geholpen. De kernvisie methode is een manier van leren die enorm aanslaat. Het heeft ervoor gezorgd dat ze weer zelfvertrouwen hebben en zich goed voelen in de klas. Dat dit zo goed werkt is niet alleen door de methode maar zeker ook door de geweldige begeleiding van Johanette. DANK

- Moeder van 3 kids

Onze 10 jarige dochter had een rekenachterstand van bijna 3 jaar. We dachten dat ze dyscalculie zou hebben. Want waarom anders zo een enorme achterstand. Met taal en lezen liep ze voor! Via
via kwam ik in contact met de Kernvisiemethode en ging er een lichtje bij mij branden. Het eerste contact met Johanette was zo prettig dat we snel een afspraak in gepland hebben. Inmiddels zijn
we ruim anderhalf jaar verder en heeft onze dochter de leerachterstand al bijna ingehaald. Ze is zo een blij kind geworden. De Kernvisie methode is een eye-opener voor ons geweest.

- Moeder van Loïs

Heb je vragen?

Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.